T

Customer Centric

Technology

Nie widzisz oferty dla siebie? Nic straconego.

Don’t see an offer for yourself? Nothing lost.

Wyślij nam swoje CV i daj nam znać, czym chcesz zajmować się w T-Mobile.

Send us your resume and let us know what you want to do at  T-Mobile.

{{ cvLabel }}

lub wróć na Stronę Główną.

or back to the Home Page.

01 02 03 v2

Customer CentricTechnology

Najważniejsze są doświadczenia naszych klientów – indywidualnych, biznesowych oraz wewnętrznych w ramach T-Mobile. Sami budujemy i rozwijamy rozwiązania, pracujemy z szerokim stack'iem technologicznym, automatyzujemy, działamy tu i teraz, bo każda mikrosekunda ma znaczenie, kiedy mówimy o sieci.

 

CI/CD, CX, agile to nasz magentowy sposób pracy. W tym roku głównie stawiamy na: krótszy time to market, cloudyfikację, modernizację sieci, rozwój 5G, stworzenie systemu informowania o awariach, zmniejszanie liczby reklamacji i wzrost stabilności sieci. Ty też możesz być częścią naszej technologicznej transformacji!

 

Dołącz do #MagentaTeam

nasze zespoły.

Departament Sieci

Departament IT

Departament Infrastruktury

Departament Operacji

Tribe Data Enablement

Tribe Billingu i Zarządzania Przychodami

Tribe Digital Experience

Tribe Bezpieczeństwa

Tribe Produktów
i Procesów Cyfrowych B2B

dep sieci

Rafał Federowicz

Dyrektor Departamentu

Departament Sieci

Usługi radia i core! Tutaj liczy się każda milisekunda! Inwestujemy absolutnie w najnowocześniejsze technologie, spełniające najwyższe wymagania, bo przecież jesteśmy elementem infrastruktury krytycznej.

 

Czuwamy nad rozwojem sieci RAN, rozwijamy usługi mobilnej transmisji danych, testujemy telefony, routery, tablety i zegarki tworząc specyfikacje sieciowe dla dostawców, ale także… dostarczamy innowacyjne rozwiązania z zakresu IoT, Smart City, Campus Network i M2M, jak np. Inteligentne Parkingi Miejskie, czy Inteligentna Gospodarka Odpadami.

 

#network #5G #cicd #telecloud #georedundancja #mikroserwisy

dep it

Aleksandar Hristovski

Dyrektor Departamentu IT

Departament IT

To czym się zajmujemy to strategia i architektura IT, w tym: automatyzacja, usługi chmurowe oraz rozwiązania cyfrowe i biznesowe dla klientów zewnętrznych i wewnętrznych. Dbamy o najwyższe standardy IT stosowane wewnątrz T-Mobile, w architekturze korporacyjnej, naszych systemach i aplikacjach, czy migracji do chmury publicznej.

Ponadto, w ramach tego Departamentu działa Centrum Kompetencji IT. Jest to komórka odpowiedzialna za koordynację działań wszystkich Tribe'ów - co oznacza, że Tribe Technical Leaderzy z całej firmy raportują bezpośrednio do funkcji Dyrektora IT.

 

#automation #cloudification #ITstrategy

dep infrastruktury

Piotr Jesionek

Dyrektor Departamentu

Departament Infrastruktury

Departament Infrastruktury to zespół ponad 170 osób – specjalistów/-ek, ekspertów/-ek i inżynierów/-ek, którzy mają za zadanie zapewnić niezawodność, rozwój i utrzymanie infrastruktury technologicznej sieci T-Mobile Polska.

 

Odpowiadamy za projektowanie, budowę i rozbudowę sieci, zarządzanie pojemnością sieciową oraz utrzymanie wysokiej jakości usług dla klientów B2B i B2C. Zajmujemy się także np. siecią transmisyjną i dostępową, optycznymi sieciami światłowodowymi, pojemnością czy mechanizmami automatyzacji sieci.

 

#infrastructure #światłowód

dep operacji

Mirosław Wiśniewski

Dyrektor Departamentu

Departament Operacji

W Departamencie Operacji stawiamy na proaktywne zapobieganie awariom i szybkie rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów. Zarządzamy utrzymaniem sieci, infrastruktury i aplikacji IT.

 

Nie śpimy! Nadzorujemy sieć na 50-metrowym ekranie, monitorujemy i wspieramy aplikacje 24/7, analizujemy zadowolenie klientów ze świadczonych przez nas usług i usprawniamy nasze procesy operacyjne, aby nasza sieć była jeszcze bardziej niezawodna, redundantna i zoptymalizowana. To dzięki pracy ponad 180 osób z naszego departamentu - DZIAŁA!

 

#komunikacja #customercentricity #monitoring

data

Karolina Henzel

Tribe Lead

Tribe Data Enablement

Misją naszego Tribe’u jest budowanie w T-Mobile Polska kultury podejmowania decyzji w oparciu o dane. Dbamy o transparentność właścicielstwa danych oraz budujemy metryki jakości danych, a także troszczymy się o spójność definicji w organizacji.

 

Budujemy przepływy danych i kalkulacje oraz tworzymy narzędzia, które ułatwiają przetwarzanie i transformacje danych. Dzięki temu umożliwiamy pełne wykorzystanie potencjału informacji, które mamy w firmie, poprzez wpływ na podejmowane działania, wspieranie projektów strategicznych, czy monetyzację analityki.

 

#datadrivenorganisation #BigData #DataWarehouse #DataQuality #Spark

tribe billingu

Andrzej Reduta

Tribe Lead

Tribe Billingu i Zarządzania Przychodami

Odpowiadamy za cały proces bilingowy – aby każdy z naszych ponad 12 milionów klientów otrzymał fakturę za usługi, z których korzysta i mógł za nią łatwo zapłacić. Analizujemy dane klientów, aby móc umożliwić im kupno sprzętu na raty, sprawdzamy też  wszystkie reklamacje dotyczące  faktur, ale także każdy event z nadajników, aby odpowiednio wycenić koszty.

 

Dostarczamy narzędzia, które dają możliwość rozwoju także innym obszarom naszej firmy. Stworzyliśmy własny system ratingowo-billingowy, postawionym całkowicie przez nasz polski, lokalny team! To pierwszy taki system w całej grupie Deutsche Telekom. Pracujemy tu i teraz, wdrażamy zmiany i ciągle idziemy naprzód bo przy takiej skali i ilości danych nie ma możliwości zatrzymania!

 

#billing #rating #invoice #microservices

digital

Krzysztof Suchan

Tribe Lead

Tribe Digital Experience

Strona firmowa T-Mobile, Sklep E-commerce, Aplikacja mobilna Mój T-Mobile, ale też systemy, na których pracuje nasze contact center i sieć sprzedaży – odpowiadamy za wszystkie digitalowe rozwiązania, z którymi spotka się nasz klient i pracownicy go obsługujący. Dbamy by klient mógł kupić nasze produkty bez żadnych przeszkód, a obsługa posprzedażowa była najwyższej jakości.

 

 

Wdrażamy najlepsze praktyki budowania oprogramowania i chętnie się nimi dzielimy. User experience to dla nas podstawa. Dzięki dbałości o każdy szczegół z naszych produktów korzysta ponad 12 milionów ludzi.

 

#e-commerce #webapp #mobileapp #ux #ui

tribe bezpieczenstwa

Paweł Dobrzański

Tribe Lead

Tribe Bezpieczeństwa

Cyberbezpieczeństwo to niezwykle ważny element pracy w telekomunikacji, ponieważ jako priorytet stawiamy ochronę danych naszych klientów. W trybie 24/7 obserwujemy sieć i monitorujemy anomalie, chroniąc przy tym Infrastrukturę Krytyczną Państwa. Zapobiegamy i natychmiastowo reagujemy na wszelkie zagrożenia. Codziennie mamy wpływ na bezpieczeństwo milionów użytkowników naszej sieci dostarczając im usługi o najwyższym poziomie bezpieczeństwa.

 

Strategicznie i globalnie podchodzimy do kwestii bezpieczeństwa, przeciwdziałamy atakom hakerskim, tworzymy unikatowe środowisko dla powstawania nowych, innowacyjnych rozwiązań i produktów w detekcji nadużyć, cyberzagrożeń i monitoringu procesów biznesowych.

 

#cybersec #SOC #ThreatHunting #cybervibe #ethicalhacking #cybersecurityawareness #datasecurity #itsecurity #cybersecuritynews #humanfirewall

tribe produktow

Maciej Zawada

Tribe Lead

Tribe Produktów i Procesów Cyfrowych B2B

Jesteśmy zgranym zespołem, który lubi działać :), dlatego projektujemy i utrzymujemy produkty dla klientów biznesowych, a także tworzymy i rozwijamy systemy sprzedażowe, obsługowe i samoobsługowe dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych.

 

Każdy z naszych produktów jest szyty na miarę, tworzony i rozwijany w oparciu o potrzeby klienta i Customer Journey Map. Na co dzień przygotowujemy, modyfikujemy i utrzymujemy procesy sprzedażowe i obsługowe w systemach CRM (takich jak: Salesforce i Siebel CRM) oraz w systemach zintegrowanych. Dbamy o eSerwis - rozwijamy jeden z najbardziej zaawansowanych systemów samoobsługowych dla klientów biznesowych na polskim rynku. A to tylko część naszych działań - we wszystkim co robimy stawiamy na digitalizację i automatyzację procesów - jesteśmy po to, by tworzyć, rozwijać, testować i udoskonalać innowacyjne i bezpieczne rozwiązania.

 

#CRM #eSerwis #Cloud #Connectivity #Mobility #Modern Workplace #Networking & Communications

w praktyce.

Jak działa sieć 5G?

Obejrzyj

Kubernetes –
cienie i blaski
„infrastruktury”
do przetwarzania
danych

Przeczytaj

Kulisy pracy
w Security
Operations Center.

Obejrzyj

Agile DevOps
in Telco –
do & don’ts –
lessons learnt

Obejrzyj

Jak integrować
20 miliardów
rekordów dziennie

Przeczytaj

Robotyzacja, czyli
jak wprowadzić
zrobotyzowaną
automatyzację
procesów (RPA)

Przeczytaj

Automatycznie
czy klasycznie?
O testach
i agile słów kilka

Przeczytaj

Agile w dużej
korporacji.
Czy to naprawdę
działa?

Przeczytaj

Nie będzie szybciej,
będzie inaczej

Obejrzyj

Devops w trakcie
transformacji

Obejrzyj

CX dla Product
Ownerów

Przeczytaj

Jak wykorzystać
chmurę do
tworzenia apki?

Obejrzyj

How does Data
Mesh impact the
Business?

Posłuchaj

Customer-oriented
Digital Expirience
Tribe

Przeczytaj

opinie #MagentaTeam.

marcin

Marcin,

Specjalista ds. realizacji usług światłowodowych

17 lat w #MagentaTeam

W #Magentateam jestem od początku mojej kariery zawodowej. Niebawem osiągnę pełnoletność współpracy z T-Mobile. Codzienna praca w obszarze IT & Tech stawia przede mną coraz to nowe wyzwania, a na "koniec dnia" zawszę czuję satysfakcję z dobrze wykonanej pracy. Zespół, w którym pracuję jest bardzo zgrany i zawszę mogę liczyć na wspracie i pomoc koleżanek i kolegów. Rzeczy niemożliwe wykonujemy od ręki, na cuda trzeba chwileczkę zaczekać! Yes, T-Can!

elwira

Elwira,

St. Specjalistka ds. Systemów Integracji

2 miesiące w #MagentaTeam

Najbardziej cenię w pracy ludzi, którymi się otaczam. Kompetentni, pomocni, zgrani. Dobrze dobrany zespół pod wieloma względami. Wszelkie inne sprawy, z którymi przyszło mi się mierzyć w organizacji również, dzięki fajnym ludziom, załatwiało się przyjemnie i skutecznie.

aleksandra

Aleksandra,

Specjalistka ds. Planowania Sieci Transmisyjnej

5 lat w #MagentaTeam

Mam przyjemność pracować w zespole ekspertów w dynamicznym środowisku, gdzie technologia stale się rozwija. Muszę być na bieżąco z najnowszymi technologiami, trendami i innowacjami, co pozwala mi rozwijać swoje umiejętności i wiedzę. Praca którą na co dzień wykonuję daje mi możliwość wpływania na jakość i stabilność sieci co w konsekwencji prowadzić do zadowolenia klientów. Wspólne cele, praca w grupie, pozytywna energia wśród zespołu - to wszystko sprawia, że praca w T-Mobile jest pełna wyzwań ale jednocześnie daje dużo satysfakcji.

adrian

Adrian,

Kierownik Sekcji Usłuch Technicznych i Chmurowych

10 lat w #MagentaTeam

#MagentaTeam to ludzie.
Oni Tworzą tą niesamowitą atmosferę, która jest tak ważna przy codziennej współpracy. I TO właśnie najbardziej cenie w T-Mobile. To jest coś co powoduje, że każdy dzień zaczynam zmotywowany do działania.

gabi

Gabi,

Administratorka
Infrastruktury IT

2 lata w #MagentaTeam

Nasz team jest dość duży ale bardzo zgrany, szczególnie doceniam luźną atmosferę jaką tworzymy. Praca nigdy nie jest monotonna, pojawiają się nowe wyzwania i doświadczenia przez co zawsze jest ciekawie. Zdecydowanie odpowiada mi możliwość pracy hybrydowej (a nie stacjonarnej). W przypadku współpracy B2B rozliczenia są bardzo sprawne.

Powrót do #MagentaTeam